långledigt nu.

har haft sexuall kunskap i tre dagar nu, kollat på filmer, haft kondom stafett , pratat om kondom , kondomer och kondomer !! inte så intressant enligt mig...men iallafall, har ju långledigt nu ! börjar på tisdag igen, soft ! idag så har jag damsugit och städat hela mitt hem, rent och allt !! hatar smuts, men ibland så orkar jag inte städa mitt rum bara ! men mamma kommer hem snart så då fixar vi väll lite mat eller åker till någon? vi får se, har inte planerat så mycket kring kvällen, alla mina vänner är borta eller gör grejer, och orkar inte få tag i personer för är sjukt trött ! aja, imorn åker jag till pappa först och sen till landet, sen blir det att vara där en eller två dagar ? och tänkte nog åka hem söndag kväll så jag kan träffa någon på måndag ? Nu så ska jag svara på lite frågor kanske ?
p u s s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0