sommarlov !! ;D

I fredags så hade jag skolavslutning vilket betyder att vi fick sommarlov, så underbart asså. Efter allt så gick jag,sanna,elinor och jenny och åt sushi i centrum och hade lite mys, sen blev det av till dreviken och sola och bada fötterna, skönt i vattnet men badade inte. Sen drog vi till farsta och hade lite mys och sen var det träning på kvällen och sen kom jag hem och sov lite senare. Igår/idag så åkte jag till elinors land med några hade sjukt kul. Kortfattat nu....vi prata och hade hur sjukt roligt som helst. Sen la sig alla vid två tiden, men jag,sanna och jenny var inte trötta så vi gick ut från stugan och satte oss på bryggan och pratade. Sen börja det regna så vi gick in i huset och pratade, åt glass och så...somnade vid sju tiden och vaknade vid nio och gick ner i stugan där alla var...somnade, och sen vaknade vid tio tiden av att elinor och alla sitter och sjunger ljusa toner, roligt värre, hehe ! var iallafall kul. ;) nu så är jenny på väg till mig, vi ska spela cod och vara lite nördar, sen så hittar vi väll på något? Har sjukt ont i magen också,,,,blää!! men nu kommer hon snart. P U S S
lite bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0