Städdag imorgon..

Hej alla söta människor!!
Idag har jag varit i skolan och haft "Uppdraget", det var 19 uppdrag eller uppgifter typ..som man skulle göra..hehe '-'
Det var typ, baka en kladdkaka, klä ut en kille i 50-tals kläder, översätt "vi längtar till sommaren" på kroatiska, tyska och något mer språk..m.m, ganska kul och vi hade en kille som heter Ulf i vår grupp, han kom på en jättefin ramsa *host* och ett lagnamn..
Ramsan: "Vi är det bästa laget, vi är bra, vi sparkar arsle varje dag" typ något sånt, asså HAHAHAH..
Imorgon har vi städdag och lämna in böcker och sånt, tråkigt -.-, men slutar tidigt, hoppas jag.. :D
Sen drar jag på studentskiva (eller vad det nu heter..), min kusin tar studenten.. :)
Torsdag: Så ska min underbara klass dra och chilla, bada och sola på Nikstaviken typ.. '-'
Vet inte om jag får bada med min piercing än, men jag kan soooola :D
Det kommer bli mysigt det, sen har jag träning (friidrott)..
Fredag: SKOLAVSLUTNING, yeeeeeeey :D
Kraaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0