today


Idag så vaknade jag tidigt i jennys vardagsrum, vi tog madrasser och sov på marken istället för på soffan som inte gick så bra natten innan ;) haha, men sen så åt vi lite och jag gick i "pyjamas kläder" till jennys match, så snygg jag är alltså...sen så regnade och allt, piss väder ! men iallafall, efter det gick vi hem till jenny igen och åt lite lunch och pratade lite, sen iallafall stack jag till träning och tränade, fick en fot (knä?) i huvudet så blev helt yr , men tränade ändå, bara att bita ihop...sen ringde mamma och undrade ifall jag ville få skyss så gick till centrum och fick skyss hem, kände mig yr hela kvällen men mår bra nu !! ska prata med en söt person nu och sen lägga mig, för den här helgen har jag inte sovit länge, vilket jag inte har gjort på flera helger !
p u s s

JENNY...JAG ÄR GANSKA MYCKET BÄTTRE ÄN DIG ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0